Friday 13 July 2012

semua isi hatimu ):

kau katakan pada ku betapa lelahnya drimu menghadapi aku .
kau katakan padaku kau ingin mengakhiri semua ini .

tak bisa ka kau mencuba .
melihat diriku  dan semua cintaku (:
tak bisakah kau mencuba
hargai hatiku dan perasaan ku untukmu.

cubalah untuk mengerti aku .
seperti aku yang mengerti
SEMUA TENTANG DIRIMU
cubalah untuk merasakan  aku
Seperti aku yang MERASAKAN SEMUA ISI HATIMU ): <3



tidak mengharapkan di HARGAI  . cuma berharap agar dihargai (:
aku sayang samaa sii lalan (: tersangatsangat la .
btw . tersangat la kalii dea marah sama aku .
sampai dea ckp gni  .
"mun mau curank  , curank la" . sokaii la .
aku minta maap sgtsgt sebab tidak terbagi balik IC kau .
mnada aku tau kau .mau p k.k . lae pn time tu aku tidak un9 .
mcmna jugaa . aku mau . tau  kau ckp kau sudah out .jdiii aku pun outla  fuhh .):
sampaii bila kau marah samaa aku nhe ? rindu sudah aku sama kau nhe . 6jam uda.  kau belum reply my inbx .sokaiii laa ):  aku rindu kau BODOH !
OK LASTING . BUBYE (:

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers