Sunday 29 July 2012

Janji

Cubala kau mengerti perasaan hatiku .
ku cinta kamu  . hanya itu aku tahu .
dan xkn t'ulang lagi silapku yg dlu
meninggalkn mu .tuk k2 kali xkn berlaku .

aku akan selalu .menjaga dan mencintaimu .
aku janji padamu . xkn mduaknmu .
xkn mduakn mu .

aku janji padamu .akan mencintaimu .


aku tidak dianggap wujud.ka ? HAHA  ! .kita manusia bukan patung .yang tiada perasaan .
semua manusia thu ada perasaan . teda yang jiwa kosong . lau ada yg jiwa kosong sejujunyala
dea bukan manusia . jdi  kita uda tau kita nhe sesama manusia . perlu la bh kn ?
 memahami antra 1 sma lain . dan menghargai mereka . biarla terasa seperti diri ini
dihargai . (: . marah bila disakiti .tidak dihargai . mcmna pla dgn org yang disakiti dan xdihrgai ?
tidak marah ? HAHA . seperti yang aku ckp tdii .manusia thu ada perasaan .bkn patung .
keyh ? that all la for today . lepas sahur nhe (: puasapuasa . k laa babe .bubye .

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers