Saturday 24 March 2012

urg yg memahamii

antara yang memahamiii . selain FAMILY akuu ..
siii FADZLAN ZUHARI . (:
 deaaa  memang memahamii aku sygg deaa sgtsgt
haha ! jn laa kamuu ambik deaa darii sayaaa iyaa ?
kamii terlampau menyayangiii inii
hrp kamuu fhm laa .
biasaa laa budak REMAJA ,
jn laa kamuu ckp time REMAJA kamuu
nda pernah sukaa urg . syg urg
haha ! MENIPU kamuu snaa ! haha !
btw sii lalan inii baik . penyabar , KUAT MERAJUK
sush mauu dii ajak snap picturee ,.
tapii deaa sweet andd SETIA
kamuu adaa ? tiadaa kn! haha !
jn jeles yhaa ? deaa kepunyaaaku .
so jn cbacba mw ambik deaa. ckup laa
exex ku kamuu suda ambik
yg inii jn . bagii laa smaa aku .. fhm ka ?
klw kamuu ambik . ku tembak kamuu
tpii enda la aku risaw
sbb sii lalan ndaa juaa mau smaa kamuu tu
tatap deaa smaaa akuu tuu
HAHA! sebab kamuu nda mcm aku bhaa
haha !.  kitaiii
bhh .sudasudaa la dii lamun cintaa miraa
kau syg inii urg JAGA laa deaa baikbaik .






inii la urg akuu syg  inii sii lalan
tguk tu deaa tunjuk M kn?  that mean MIRA PUNYA 
haha ! . 


ok laaa that all about him 
jn la bykbyk kamuu tauu . apa ? tidak hensem ? tett . !
aku punya bf . ! bkn kamuu . !
tpii kamii sweet .. kalahkalah kamuu sudaa perhhh . :p

hahah ! ok baiii .

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers